Ostoskori
0 tuotetta, yhteishinta 0,00€
Ostoskori on tyhjä!

Toimitus- ja maksuehdot

Toimitusehdot lyhyesti:



1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. 

2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on toimitusaika 1 - 4 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä. Mikäli tilaajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee tilaajan ilmoittaa asiasta viipymättä Toppik.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse info@toppik.com tai puhelimitse 020 7691860  (ma-to 9-15 )

 4. Toppik.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Toppik.fi
vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Toppik.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Tarkemmat toimitusehdot

1. Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 1 - 4 arkipäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

2. Toimitustavat / Toimitusehdot
Tilauksiin lisätään 6,70 € toimitusmaksu. Nouda pakettisi Postin-myymälästä. Postin myymäläverkosto ja myymälöiden palveluajat  takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun itselle parhaiten sopii.

Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen.



3. Maksutavat

•    Luottokortti (Visa tai MasterCard)
•    Visa Electron
•    Tilisiirto
•    Verkkomaksu

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Jousto lasku ja osamaksu

Osta tuotteitamme helposti ja turvallisesti myös Jousto Laskulla tai Jousto Osamaksulla. Palvelun tarjoaa kotimainen Jousto maksutapa. Jousto Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4.90 €) ja Jousto Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 € ja kuukausikorko 2,42 %). Miksi et ostaisi haaveilemaasi tuotetta jo tänään ja valitsisi ostoskorissa maksutavaksi Joustoa. Lisätietoja osoitteessa www.jousto.com.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Toppik.fi :n kautta ostetuilla, käyttämättömillä ja avaamattomilla tuotteilla on kuluttajasuojalain 6. luvun mukainen 14. vurokauden palautusoikeus.

Palautusoikeuden rajoitukset kuluttajasuojalain 6.luvun 16. § mukaisesti :

Hygienia ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta jos pakkaus on avattu!

Asiakaspalautukset ja huoltotoimitukset tulee aina lähettää Postin kautta. Ennen palauttamista tulee ottaa yhteyttä info©toppik.fi :n kautta. Toimitukset tulee olla pakettimuodossa koska kirjeillä ei ole lähetysseurantaa. Asiakkaan tulee säilyttää palautusasiakirjoista tarvittavat kopiot. Postin lähetystynnus on ainoa keino todistaa palautus. Toppik.fi :n maksuton asiakaspalautus on voimassa ainoastaan Suomessa. Asiakas maksaa kaikki ulkomailta lähetettyjen asiakaspalautus/huoltotoimitusten kustannukset. Ennen ulkomaan palautuksia/huoltotoimituksia asiakkaan tulee ottaa yhteyttä Toppik.fi :n asiakaspalveluun.


5. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: info@toppik.fi tai soittamaan 0207691860


6. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info@toppik.fi tai soittamalla 0207691860 Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Toppik.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.


7. Yhteystiedot

Cloud Shop Oy - Toppik.fi

Melkonkatu 28 E 4 krs

00210 Helsinki

puh: 020 769 1860
sähköposti: info@toppik.fi

Rekisteriseloste

1. Rekisteriseloste 


Henkilötietolaki (523/99) 10 §
Laatimispäivä 6.4.2010



1.1. Rekisterinpitäjä


Cloud Shop Oy - Toppik.fi,
 Melkonkatu 28 E 4 krs 00210 Helsinki

1.2. Rekisteriasioista vastaava


Cloud Shop Oy 
Y-Tunnus: 2615647-6

Melkonkatu 28 E 4 krs 00210 Helsinki

1.3. Rekisterin nimi
Toppik.fi:n verkkokaupan käyttäjärekisteri



1.4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus (rekisterin käyttötarkoitus)


Toppik.fi:n verkkokaupan käyttäjärekisteriin tallennettuja henkilötietoja käytetään asiakassuhteiden hoitamiseen, yhteydenottojen hoitamiseksi, markkinointitarkoituksiin sekä muihin verkkopalveluihin liittyviin tarkoituksiin.



1.5. Rekisterin tietosisältö


Rekisteriin kerätään rekisteröidyistä perustietoja, kuten:
- nimi
- osoite
- puhelin
- sähköposti.



1.6. Säännönmukaiset tietolähteet


Rekisterinpitäjä rekisteröi Toppik.fi:n verkkokaupan käyttäjästä ne tiedot, jotka käyttäjä itse ilmoittaa verkkosivustoa käyttäessään.



1.7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle


Ei säännönmukaisia tietojen luovutuksia kolmansille osapuolille. Ei tietojen luovutuksia EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.



1.8. Rekisterin suojauksen periaatteet


Toppik.fi:n verkkokaupan käyttäjärekisterin tiedot on tallennettu rekisterinpitäjän järjestelmään, joka on suojattu käyttöjärjestelmän suojausohjelmiston avulla. Järjestelmään sisäänpääsy edellyttää käyttäjätunnuksen ja salasanan syöttämistä. Järjestelmä on myös suojattu palomuurein ja muiden teknisten keinojen avulla. Järjestelmään tallennettuihin rekisterin sisältämiin tietoihin pääsevät ja niitä ovat oikeutettuja käyttämään vain tietyt, ennalta määritellyt rekisterinpitäjän työntekijät. Rekisterin sisältämät tiedot sijaitsevat lukituissa ja vartioiduissa tiloissa.



1.9.  Rekisteröidyn kielto-oikeus


Rekisteröidyllä on oikeus kieltää rekisterinpitäjää käsittelemästä häntä itseään koskevia tietoja suoramainontaa, etämyyntiä ja muuta suoramarkkinointia sekä markkina- ja mielipidetutkimusta samoin kuin henkilömatrikkelia ja sukututkimusta varten. Kielto tulee tehdä kirjallisesti ja osoittaa rekisteriasioista vastaavalle henkilöille.



1.10. Rekisteröidyn tarkastus-oikeus


Rekisteröidyllä on oikeus tarkastaa rekisteriin tallennetut itseään koskevat tiedot ja saada niistä kopiot. Tarkastuspyyntö tulee tehdä kirjallisesti ja osoittaa rekisteriasioista vastaavalle henkilölle.



1.11. Tiedon korjaaminen


Rekisterinpitäjä oikaisee, poistaa tai täydentää rekisterissä olevan, käsittelyn tarkoituksen kannalta virheellisen, tarpeettoman, puutteellisen tai vanhentuneen henkilötiedon oma-aloitteisesti tai rekisteröidyn vaatimuksesta. Rekisteröidyn tulee ottaa yhteyttä rekisterinpitäjän rekisteriasioista vastaavaan henkilöön tiedon korjaamiseksi.